11 תשובות
לא אוכלת חריף
אוכל לפעמים אבל ממש בקטנה
רק חטיפים חריפים
דגים חריפים, מטבוחה עם לחם.
אוכלת לפעמים,
נניח אני אוהבת את הרוטב הספייסי עם הסושי
נניח אני אוהבת את הרוטב הספייסי עם הסושי
אני מסוגלת לאכול אוכל חריף אבל לא יוצא לי הרבה, אם בא לי חריף אז אני פשוט אפזר תבלין צילי גרוס על האוכל שלי וזה הכל.
לא, אפילו אוכל שבו יש כמה גרגרי פלפל בודדים גורם לי להרגיש כמו דרקון יורק אש...
לא ממש, אבל לפעמים אני שם קצת פפריקה חריפה אני ממש אוהב את זה עם ההמבורגר הטבעוני של ביונד מיט.
חריף זה אהבה וואו
אני שמה סחוג בטוסטים
מטבוחה חריפה
חומוס עם סחוג
תמיד מזמינה המבורגר עם חריף
פיצה עם טיבול חריף חריף
ואיזה שקרים זה כנפיים חריפות כשהן לא באמת חריפות אוף
אני שמה סחוג בטוסטים
מטבוחה חריפה
חומוס עם סחוג
תמיד מזמינה המבורגר עם חריף
פיצה עם טיבול חריף חריף
ואיזה שקרים זה כנפיים חריפות כשהן לא באמת חריפות אוף
כן אני ממש אוהבת
סחוג
או סלט חריף
חומוס עם צילי
סחוג
או סלט חריף
חומוס עם צילי
בררוור!!! אני חולה על חריף, זה האהבה שלי❤❤❤
באותו הנושא: