5 תשובות
הכל טוב זה שאת לא מתביישת בגוך שלך זה כבר טוב , כל עוד את אוהבת את עצמך וגאה במי שאת תעלי איזו תמונה שבאלל
אל תדאגי הכל טוב יש גם בנות שהולכות עם חולצות בטן והן לא פרחות באמת הכל טוב:)
הכל טוב אין לך מלא לדאוג מלא אנשים מעלים את עצמם ככה ואפילו יותר גרוע
שואל השאלה:
תודה לכולןן❤❤
אם את לא בטוחה עם התמונה תמחקי, אבל אין שום דבר רע בזה ואין לך ממה להיות לחוצה.. זו רק תמונה