6 תשובות
לא, ממש אהבתי את השם
לא.
למה להחליף?
זה שם של חתיך
זה שם של חתיך
אנונימית
לקראש שלי קוראים דניאל
אנונימית
לאא שם מושלםם
אנונימית
^^ גם לקראש שליי!
אנונימית
באותו הנושא: