5 תשובות
מה טוב מה.
זה לא טוב. שתית 3 כוסות קפה ואז יצאת לריצת 2000?
אל תגידו סתם! היא אדם צעיר ובריא(אני מאמין) 104 פעימות לדקה זה לא טוב.
זה לא טוב. שתית 3 כוסות קפה ואז יצאת לריצת 2000?
אל תגידו סתם! היא אדם צעיר ובריא(אני מאמין) 104 פעימות לדקה זה לא טוב.
שואל השאלה:
-antilose^
לקחתי ריטלין וזה אמור להמריץ אותי טיפה אבל זה מרגיש לי יותר מדי
אתה סגור שזה לא בסדר? איך אתה יודע?
-antilose^
לקחתי ריטלין וזה אמור להמריץ אותי טיפה אבל זה מרגיש לי יותר מדי
אתה סגור שזה לא בסדר? איך אתה יודע?
לא שזה מוגזם.
כי אני בדקתי באינטרנט+ אני מתאמן פעיל ואח שלי לא
ואמא וחבר טוב של אח שלי גם פה היה לידנו
כולנו בדקנו דופק לב.
בנוסף ליתר ביטחון שאלתי ידידה טובה והגיע לה הדופק בישיבה ללא פעילות מוקדמת ל85-90 בדקה.
ככה שלא
105 זה לא תקין, לא חריג, אבל גם לא תקין.
כי אני בדקתי באינטרנט+ אני מתאמן פעיל ואח שלי לא
ואמא וחבר טוב של אח שלי גם פה היה לידנו
כולנו בדקנו דופק לב.
בנוסף ליתר ביטחון שאלתי ידידה טובה והגיע לה הדופק בישיבה ללא פעילות מוקדמת ל85-90 בדקה.
ככה שלא
105 זה לא תקין, לא חריג, אבל גם לא תקין.
כן זה בסדר
מעולה
באותו הנושא: