9 תשובות
תלכי עליו תהיא איתו הוא זקוק לך כרגע
פשוט להיות שם בשבילו
להיות איתו. להקשיב. לא לדבר הרבה, ולא לנסות להציע פיתרונות או משהו. פשוט להקשיב ולהיות שם, ולעודד.
פה ושם גם לנסות לשכנע לצאת למקומות לבלות אפילו כשלא בא לו. אפילו קצת להכריח.
דרך אגב - זה הולך להיות לך מאוד קשה. להיות בקרבת בן אדם עם דיכאון זה דבר שיכול להיות מדכא בפני עצמו. אז אל תתני לזה להשפיע עלייך, ותשמרי על הרגשה חיובית :)
פה ושם גם לנסות לשכנע לצאת למקומות לבלות אפילו כשלא בא לו. אפילו קצת להכריח.
דרך אגב - זה הולך להיות לך מאוד קשה. להיות בקרבת בן אדם עם דיכאון זה דבר שיכול להיות מדכא בפני עצמו. אז אל תתני לזה להשפיע עלייך, ותשמרי על הרגשה חיובית :)
שואל השאלה:
הוא לא בארץ
הוא לא בארץ
אנונימית
מתי הוא חוזר?
שואל השאלה:
שבועיים
שבועיים
אנונימית
אוקיי אז בינתיים פשוט תקשיבי לו דרך הפלאפון.
כשהוא יחזור תוכלי להמשיך להקשיב לו במציאות :)
כשהוא יחזור תוכלי להמשיך להקשיב לו במציאות :)
ותקראי קצת על דיכאון באינטרנט
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
באותו הנושא: