וקשה לי מאוד עם התחלות חדשות מבחינת חברתית. אני טיפוס חברותי אבל לוקח לי זמן להיפתח וליזום דיבור עם אנשים. אני ממש מפחדת שאני לא אצליח להתחבר לאף אחד ואז זה ימשך לכל התואר. במיוחד שילמדו איתי יחסית הרבה סטודנטים שמכירים עוד לפני. מה אני עושה? אני ממש בלחץ