4 תשובות
לא...
לא
ציניות זה אחד הדברים הטובים היחידים שיש באתר!
בבקשה אל תדווחי
בבקשה אל תדווחי
לא, מה הקשר להראות לחברים שאני עוזרת לאתר?
אני מדווחת על כל דבר פסול שאני רואה פה מהסיבה הפשוטה שאני רוצה לשמור על המקום הזה (הייתי מפרטת יותר אבל זאת סתם תהיה חפירה חסרת משמעות).
בנוסף, אין לי "חברים" להראות להם שאני עוזרת להתנהלות האתר.
אני מדווחת על כל דבר פסול שאני רואה פה מהסיבה הפשוטה שאני רוצה לשמור על המקום הזה (הייתי מפרטת יותר אבל זאת סתם תהיה חפירה חסרת משמעות).
בנוסף, אין לי "חברים" להראות להם שאני עוזרת להתנהלות האתר.
באותו הנושא: