8 תשובות
אם הוא לא רוצה - אל תלחיצי אותו לגבי זה.
אולי זה מוקדם מדי עבורו ואולי הפרספקטיבה שלו לגבי זה שונה.
תניחי לזה כרגע.
תנסי להבין אותו ותסבירי לו את עצמך.
כלומר שתגיעו להבנה הדדית על מנת למצוא פשרה.
קודם כל דברי איתו על זה, תסבירי לו למה את רוצה להתחתן ואולי הוא ישנה את דעתו.
חוץ מזה, אולי עד שתסיימו את הצבא דעתו או דעתך תשתנה, אז אל תדאיגי את עצמך יותר מדי בגלל זה.
שואל השאלה:
ניסיתי להסביר לו ואני מנסה שלא ללחוץ עליו אבל זה באמת מפריע לי...ואני אוהבת אותו ורוצה להיות איתו
אנונימית
תחכי לשלב שזה יהיה רלוונטי לדעתי, אי אפשר לדעת מה תהיה הדעה שלו בקשר לחתונה עד אז :)
אויל דברים יישתנו או שהוא יהיה יותר פתוח כלפי הנושא הזה
אז אל תלחיצי אותו. זה יבוא ממנו לאט אבל בטוח!
תיפרדי ממנו אם הוא לא מעונין בחתונה
מסכימה איתו
בסופו של דבר זו רק פיסת נייר שאומרת שאת והוא בעל ואישה.
וחוץ מזה אל תילחצי עליו כשיגיע הזמן הוא יציע ואני מאמינה שזה לא יהיה בגיל 30 אז הכל טוב❤.