5 תשובות
2007-2010 בגלל שהיה האנה מונטנה
אנונימי
התקופה שהייתי תינוקת בת שנה לפני 15 שנים כי קנו לי משחקים לא שימושים
כל תקופה שאני חושב עליה אני מוצא בה חסרונות ודברים לא כייפים, אז נראה לי הכי טוב היה בגיל שלא הייתי מודע לכלום, גיל 3/4 כזה.. היה הכי טוב.
אבל אם בכל זאת לבחור גיל שהייתי מודע בו לעצמי אז.. 10/11.
אבל אם בכל זאת לבחור גיל שהייתי מודע בו לעצמי אז.. 10/11.
כיתה ז. השנה הטובה היחידה שהייתה לי במינימום עשור האחרון.
אוהב הכי עכשיו
באותו הנושא: