6 תשובות
אין מה לעשות או שאת מוכנה להרים אותו
שואל השאלה:
חשבתי להשאיר פתק כזה
יש לך חתול בגלגל מאחורה משהו כזה
חשבתי להשאיר פתק כזה
יש לך חתול בגלגל מאחורה משהו כזה
אנונימית
להעביר אותו משם..זה יהיה אכזרי אם האוטו ידרוס אותו
כן פתק זה רעיון טוב
להתקשר למוקד העירוני שיפנו אותו
שואל השאלה:
וואו שמתי פתק, ופשוט לה התייחסו האוטו כבר לא שם
והחתול כן, כנראה נדרס שוב
וואו שמתי פתק, ופשוט לה התייחסו האוטו כבר לא שם
והחתול כן, כנראה נדרס שוב
אנונימית
באותו הנושא: