התחברות
הרשמה
עוד מישהו הולך לתרומות האלו של ההקש בדלת?
28 באוקטובר 2019, 13:21
תרומות
האגודה למלחמה בסרטן
2 תשובות
חחח כן
א
אני אנונימית מאוד
כן אני
ע
עמית666
באותו הנושא:
רק אני מתעצבנת מהדתיים האלו שמביאים 12 ילדים ומתבכיניים שאין להם כסף לממן אותם ומבקשים תרומות?
מהי החובה הגרועה/הקשה ביותר שאילצו אותכם/אילצתם מישהו לעשות במשחק אמת או חובה?
יש כאן מישהו חולה סרטן והוא שם כאן לינק לתרומות תרדו בשאלות ותנעצו את השאלה שלו תהיו בני אדם
עלות תרומת ביצית - היי, מישהו יודע כמה כסף עולה לקבל תרומת ביצית?
אנחנו הולכים לבקש תרומות (פרויקט של בית הספר) ומי שאני צריכה ללכת איתם לא עונים לי..
פליז תעזרו לי להחליט!!! זה בקשר לתרומות לחג.
אני יודעת שהשאלות האלו מאוסות אבל 14 וחצי ו17 הולך?
אני הולכת עכשיו לעשות איזה התרמה סוג של הקש בדלת כזה , אם מישהו לא יסכים לתרום , אומרים פשוט תודה והולכים?
איך הולך התהליך של תרומת שיער אם באים לעשות את זה במספרה?
בני 11/12/13 אתם מחר מתסתובבים לתרומות לסרטן?
כל החרדות כבר עברו לי יש לי קשיי נשימה והקשיי נשימה האלו מהחרדות אני לא מצליחה להעביר את הקשיים האלו...