6 תשובות
הקטע זה אנושיות, לתת לחיה את המוות הראוי במקום לשחוט אותה באכזריות ובאיטיות
ואני בכלל לא צמחוני, ההפך.
ואני בכלל לא צמחוני, ההפך.
הגוף האנושי לא מסוגל לשרוד מבשר חי, וככל הנראה יקבל מזה מחלות.
בגלל זה האדם המציא את הבישול והצלייה.
לפני כן בני אדם היו מלקטים עשבים ירקות ופירות והיו צמחונים.
האדם לא אכל בשר לפני שהתחיל לצלות אותו.
בגלל זה האדם המציא את הבישול והצלייה.
לפני כן בני אדם היו מלקטים עשבים ירקות ופירות והיו צמחונים.
האדם לא אכל בשר לפני שהתחיל לצלות אותו.
שואל השאלה:
נו אז למה אנשים טוענים שזה כמו בטבע, אם מהמצב הטבעי של זה בני אדם עלולים לחלות ולמות זה כבר אומר שזה לא הטבע ושהבשר לא מותאם לבני האדם
לא חשבתם? נורא טפשי שטוענים שהאדם הוא קרניבור אם גופו של האדם אינו מסוגל לשאת את הבשר במצבו בטבע
נו אז למה אנשים טוענים שזה כמו בטבע, אם מהמצב הטבעי של זה בני אדם עלולים לחלות ולמות זה כבר אומר שזה לא הטבע ושהבשר לא מותאם לבני האדם
לא חשבתם? נורא טפשי שטוענים שהאדם הוא קרניבור אם גופו של האדם אינו מסוגל לשאת את הבשר במצבו בטבע
אנונימי
האדם היה צמחוני בעבר.
בהמשך הוא התפתח והתחיל לצלות בשר, והשניים הקדמיות שלו נהיו חדות יותר כדי לחתוך בשר, והטוחנות ללעיסת דברים צמחוניים (בגלל זה הן מעוצבות אחרת).
צירוף הבשר לתפריט גרם להתפתחות יותר מהירה אבולוציוניות של המוח, ומחיה שגילתה להשתמש בתבונה באש ולצלות בשר, המוח גדל ונהיה מה שהוא היום.
כיום תזונה עם בשר היא חלק בלתי נפרד מהמין האנושי, ולכן הרבה צמחונים וטבעונים לוקחים תוספים/מקפידים על דיאטה מלאה בחלבונים ושאר ויטמינים כדי לא לקרוס. והיו מקרים.
בהמשך הוא התפתח והתחיל לצלות בשר, והשניים הקדמיות שלו נהיו חדות יותר כדי לחתוך בשר, והטוחנות ללעיסת דברים צמחוניים (בגלל זה הן מעוצבות אחרת).
צירוף הבשר לתפריט גרם להתפתחות יותר מהירה אבולוציוניות של המוח, ומחיה שגילתה להשתמש בתבונה באש ולצלות בשר, המוח גדל ונהיה מה שהוא היום.
כיום תזונה עם בשר היא חלק בלתי נפרד מהמין האנושי, ולכן הרבה צמחונים וטבעונים לוקחים תוספים/מקפידים על דיאטה מלאה בחלבונים ושאר ויטמינים כדי לא לקרוס. והיו מקרים.
שואל השאלה:
כל אחד צריך להקפיד על תזונה לא רק טבעונים ולא רק צמחונים, תזונה נכונה זה משהו חשוב לכל בני האדם
מקרים שבהם טבעונים / צמחונים קרסו הם מקרים באשמתם בלבד
כל אחד צריך להקפיד על תזונה לא רק טבעונים ולא רק צמחונים, תזונה נכונה זה משהו חשוב לכל בני האדם
מקרים שבהם טבעונים / צמחונים קרסו הם מקרים באשמתם בלבד
אנונימי
ברור שחשוב, וברור שבאשמתם.
אבל אי אפשר לסתור את העובדה שהם צריכים להקפיד יותר, כי יש פחות מקורות ברזל, חלבון וכו'. אפשר לחיות ככה בריאים מאוד, רק צריך לדאוג שלא יהיה חוסר, קצת יותר מאנשים שאוכלים בשר.
אבל אי אפשר לסתור את העובדה שהם צריכים להקפיד יותר, כי יש פחות מקורות ברזל, חלבון וכו'. אפשר לחיות ככה בריאים מאוד, רק צריך לדאוג שלא יהיה חוסר, קצת יותר מאנשים שאוכלים בשר.
באותו הנושא: