10 תשובות
לא מוזרים
לא צריכה לדעת עליהם כלום
לא צריכה לדעת עליהם כלום
שהם ילדותיים מאוד ויתחילו לצאת עם בנות כדי להיות "מגניבים" כשהם לא..
כמו ש cool girl אמרה, אל תצאי איתם והם ביזבוז זמן בגיל הזה
כמו ש cool girl אמרה, אל תצאי איתם והם ביזבוז זמן בגיל הזה
גם הבנות מוזרות בכיתה ז'.
אבל הם מוזרים יותר, ככל הנראה. אבל לא כולם, תדעי את זה.
אבל הם מוזרים יותר, ככל הנראה. אבל לא כולם, תדעי את זה.
שואל השאלה:
אמרו לי שהם חרמ***... בנות קרה לכן איזה מקרה שקשור לזה??
אמרו לי שהם חרמ***... בנות קרה לכן איזה מקרה שקשור לזה??
אנונימית
^להפעמים וממש קצת אבל ככל שהם התבגרו ככה הם יהיו יותר חרמנ*ם אבל זה לא כולם..
כן
בכיתה ז הם מתחילים להיות חרמנים ובכיתה ח זה כבר נהיה מוגזם
בכיתה ז הם מתחילים להיות חרמנים ובכיתה ח זה כבר נהיה מוגזם
אנונימית
שואל השאלה:
כן הם מדברים על אוננות ועושים כאלו סימנים עם הידיים שהבנות לא יבינו וחושבים שאנחנו תמימות חחח אני מתה כמה שזה לא נכון
כן הם מדברים על אוננות ועושים כאלו סימנים עם הידיים שהבנות לא יבינו וחושבים שאנחנו תמימות חחח אני מתה כמה שזה לא נכון
אנונימית
אני גם באותו מצב רק שאני בכיתה ח
זה ממש קשה התקופה הזאת וכל מה שקורה להם
זה ממש קשה התקופה הזאת וכל מה שקורה להם
אנונימית
שואל השאלה:
איך את יודעת שזה קשה להם?
איך את יודעת שזה קשה להם?
אנונימית
לא להם זה קשה לנו עם כל מה שקורנ
אנונימית
באותו הנושא: