10 תשובות
לא מוזרים
לא צריכה לדעת עליהם כלום
שהם ילדותיים מאוד ויתחילו לצאת עם בנות כדי להיות "מגניבים" כשהם לא..

כמו ש cool girl אמרה, אל תצאי איתם והם ביזבוז זמן בגיל הזה
גם הבנות מוזרות בכיתה ז'.
אבל הם מוזרים יותר, ככל הנראה. אבל לא כולם, תדעי את זה.
שואל השאלה:
אמרו לי שהם חרמ***... בנות קרה לכן איזה מקרה שקשור לזה??
אנונימית
^להפעמים וממש קצת אבל ככל שהם התבגרו ככה הם יהיו יותר חרמנ*ם אבל זה לא כולם..
כן
בכיתה ז הם מתחילים להיות חרמנים ובכיתה ח זה כבר נהיה מוגזם
אנונימית
שואל השאלה:
כן הם מדברים על אוננות ועושים כאלו סימנים עם הידיים שהבנות לא יבינו וחושבים שאנחנו תמימות חחח אני מתה כמה שזה לא נכון
אנונימית
אני גם באותו מצב רק שאני בכיתה ח
זה ממש קשה התקופה הזאת וכל מה שקורה להם
אנונימית
שואל השאלה:
איך את יודעת שזה קשה להם?
אנונימית
לא להם זה קשה לנו עם כל מה שקורנ
אנונימית