5 תשובות
שואל השאלה:
כןן אבל למהה
כןן אבל למהה
אנונימית
בגלל שאת רוצה להיות עם מישהו שנראה לטעמך, שאת נמשכת אליו, נגיד יכול להיות מישהו שיהיה לו את האישיות הכי מדהימה בעולם אבל לא יהיה לי משיכה אליו ואני חושבת שזה חמישים אחוז בקשר
אנונימית
משיכה.
כי משיכה חיצונית חשובה לא פחות ממשיכה רגשית.
מיניות זה חלק מרומנטיקה ואהבה.
וככל שבן אדם נראה יותר לטעמנו ככה אנחנו יותר נהנים מבחינה מינית.
את יודעת... הורמונים וכאלה.
וככל שבן אדם נראה יותר לטעמנו ככה אנחנו יותר נהנים מבחינה מינית.
את יודעת... הורמונים וכאלה.
באותו הנושא: