8 תשובות
הכי חרא- חברה שלי סירבה לעשות ס*ס אחרי שבוע שלם שלא!
הכי טוב- כנראה אני הולך לעבודה חדשה נראלי אולם
הכי טוב קיבלתי את הציון הכי גבוה באנגלית. הכי חרא קיבלתי 83 בכימיה :(
הכי חרא - המחנכת התקשרה אליי בזעם על זה שהברזתי.

הכי טוב - הסתפרתי בדיוק כמו שרציתי.
הכי חרא מבחן בצרפתית - שדרך אגב נכשלתי בו יאי :) הכי טוב היום כי סוף סוף יש קצת הפסקה עם המבחנים.
הכי חרא כל הכיתה גילתה שאני עם חרדה חברתית וצחקו עליי וזה גרם לי לחשוב איך אשרוד איתם עוד כמה שנים טובות
הכי טוב שהיום לקחתי לעצמי חופש מבית הספר
אנונימית
הכי חרא- חזרתי מחול
הכי טוב- אין?
Apf
אנונימית^
מוזמנת לפרטי אם בא לך לדבר (:
Apf
הכי חרא
סבלתי בבית ספר
הכי טוב
אין ולא היה