טוב אז ככה זה התכנון השתחררתי לפני 8 חודשים חסכתי לטיול הגדול דרום אמריקה 3 חודשים ועושה תאילנד חודש ועוד חודש
אני כבר טסה מחכה בקוצר רוח לטיול.אני בת 21 והזמן רץ כפי שאתם יודעים אני אחזור מהטיול לקראת חודש אפריל. אני רוצה לדעת להתחיל ללמוד באוקטובר הבא או בחודש פברואר (2020)מה אתם חושבים? זה אפשרי? אם אחזור באפריל כנראה אצטרך לשפר דברים לעשות פיסכומטרי אולי לשפר בגרויות חצי שנה זה מספיק עד פתיחת הלימודים?יהיה בכלל מקומות? אני מבולבלת נורא מפחדת לבזבז את הזמן בלא לעשות כלום אני אהיה בת 22 תכף