התחברות הרשמה

טוב אז ככה זה התכנון השתחררתי לפני 8 חודשים חסכתי לטיול הגדול דרום אמריקה 3 חודשים ועושה תאילנד חודש ועוד חודש

אני כבר טסה מחכה בקוצר רוח לטיול.אני בת 21 והזמן רץ כפי שאתם יודעים אני אחזור מהטיול לקראת חודש אפריל. אני רוצה לדעת להתחיל ללמוד באוקטובר הבא או בחודש פברואר (2020)מה אתם חושבים? זה אפשרי? אם אחזור באפריל כנראה אצטרך לשפר דברים לעשות פיסכומטרי אולי לשפר בגרויות חצי שנה זה מספיק עד פתיחת הלימודים?יהיה בכלל מקומות? אני מבולבלת נורא מפחדת לבזבז את הזמן בלא לעשות כלום אני אהיה בת 22 תכף
29 באוקטובר 2019, 18:05
דרוםטיסהתרמילאים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
לפני כמה חודשים השתחררתי מהצה"ל
השתחררתי מהצבא לפני 3 חודשים ועדיין לא התחלתי לעבוד,
השתחררתי מהצבא ואני לבד וגם לפני זה הייתי לבד
השתחררתי מהשירות הלאומי לפני חודשים וזה לא נותן לי להרשם לקרן ולהכוונה חיילים משוחררים
הייתי בסיירת מטכ"ל לפני שנתיים(השתחררתי)מותר לי לספר לחברים?
השתחררתי לפני חודשיים,וכרגע מתחילה לעבוד בעבודה לא מועדפת,ולא יודעת מה עדייף לי
אני אבודה, התמכרתי לזה שאני לא עושה כלום, השתחררתי מהצבא ( לפני 4 חודשים) ואני לא עובדת
השתחררתי מהצבא לפני 3 חודשים, זה נחשב הרבה זמן שאני משוחררת?
חיילת שהתגייסה לפני חצי שנה וחייל קרבי שמשתחרר עוד 11 10 חודשים יכול לעבוד?
כאלה עם חרדה חברתית-השתחררתי מהצבא לפני כמה חודשים ועכשיו אני מחפשת עבודה
השתחררתי מהצבא לפני 3 חודשים, ופתאום המפקדת שלי ( שהייתה לי בצבא) התקשרה אלי מקודם ולא עניתי לה