4 תשובות
שומרת אותו.
בחירה שלך למחוק או לשמור
לא עושים איתו כלום, המספר הוא בסים של הטלפון, אלא אם כן מעבירים את הטלפון של מישהו, הוא נשאר קיים.
אם התכוונת מה עושים איתו כשהוא שמור לך באנשי הקשר, זה פשוט.
מוחקים
או שומרים.
אם התכוונת מה עושים איתו כשהוא שמור לך באנשי הקשר, זה פשוט.
מוחקים
או שומרים.
שואל השאלה:
השאלה זה אם עוד בן אדם מקבל אותו או שלא משתמשים בו..
השאלה זה אם עוד בן אדם מקבל אותו או שלא משתמשים בו..
באותו הנושא: