2 תשובות
אצלי בביהס זה היה חודש
ומותר להם לא לבדוק בחופשים אם הם לא הביאו לך שיעורי בית לחופש
אם להם יש חופש גם לך יש
אם לך אין גם להם אין
ומותר להם לא לבדוק בחופשים אם הם לא הביאו לך שיעורי בית לחופש
אם להם יש חופש גם לך יש
אם לך אין גם להם אין
יש להם עד שבועיים לפי הבית ספר שלי
אבל הם לא באמת שמים על זה היו מבחנים שהגישו לנו אחרי חודשיים
אבל הם לא באמת שמים על זה היו מבחנים שהגישו לנו אחרי חודשיים
באותו הנושא: