5 תשובות
כן אני מבינה אותך אבל אני עדיין חושבת שעדיף לא לפגוע לה בביטחון העצמי...
וחוץ מזה אם היא חושבת שזה יפה אז תני לה
Ta_
כן יצא לי להיות במצב הזה ואני פשוט לא אומרת לה שזה לא יפה לה כי זה לא נעים כזה בישבילה ובשבילי
אני התספרתי ככה
מי שהחברות שלי האמיתיות אמרה שזה יפה אמרתי תודה,מי שאמר לא אמרתי תודה.
בחירה של מי שמנסים להגיד לו את האמת אם להפגע או לא
לא.
חברה שלי הסתפרה ובאמת יש לה מראה קצת גברי ככה, אבל השיער שלה מאוד יפה ככה, והיא אוהבת את זה וגם אני חושבת ככה.
אם הייתי רוצה לומר משהו הייתי עושה את זה לפני שהיא מסתפרת, וגם אז לא אמרתי כלום כי היא ממש רצתה את זה ולגמרי הייתי בעדה
שואל השאלה:
היא רק אמרה שהיא מסתפרת. לא אמרה לאף אחד שהולכת לכסח את כל הראש^
אנונימית