10 תשובות
כן אימלה
וואי כן זמן לא אכלתי את זה

תמיד שנאתי את זה. העוגי יותר טוב.
אנונימי
כמה*
אנונימי
אני מעדיפה ורוד
כע
יואו כן
האדום והחום