10 תשובות
כן אימלה
וואי כן זמן לא אכלתי את זה
תמיד שנאתי את זה. העוגי יותר טוב.
תמיד שנאתי את זה. העוגי יותר טוב.
אנונימי
כמה*
אנונימי
אני מעדיפה ורוד
כע
יואו כן
האדום והחום
באותו הנושא: