16 תשובות
שטויות. בזכות רבין יש לנו שקט ושלום. איך אתה מסוגל לכתוב את זה על בן אדם שנרצח בעקבות הדברים שעשה, שהיו מופלאים. הוא עשה שלום ולימני גזען זה לא התאים אז הוא רצח אותו.
זה פרס דחף את אוסלו
יותר
שואל השאלה:
איזה שקט ושלום יש פה? כל יומיים פיגוע. "דברים מופלאים" כמו האוטובוסים שעלו באש ועשו שמיניות באוויר? על כזה שלום אתה מדבר? והשבכ רצח אותו והאשימו סתם בחור דתי.
איזה שקט ושלום יש פה? כל יומיים פיגוע. "דברים מופלאים" כמו האוטובוסים שעלו באש ועשו שמיניות באוויר? על כזה שלום אתה מדבר? והשבכ רצח אותו והאשימו סתם בחור דתי.
אנונימי
יש סרטון, ממש סרטון, שרואים את יגאל. יגאל הודה. זה היה שלום ממדינה אחת שהייתה יכולה להיות האויב הכי גדול שלנו בשניות האלו.
אתה מודע לזה שזה לא מעניין?
אנונימית
שואל השאלה:
זה אדם שלחץ יד לרוצח עם דם על הידיים, רוצח שהיה יכול לרצוח את ההורים שלך. לא מנהיג ולא נעליים. בוגד.
זה אדם שלחץ יד לרוצח עם דם על הידיים, רוצח שהיה יכול לרצוח את ההורים שלך. לא מנהיג ולא נעליים. בוגד.
אנונימי
יש הבדל בין טעות לבגידה, הוא רצה לעזור לישראל, ואף על פי שאני מתנגד למה שהוא עשה, הוא עשה את זה בצורה דמוקרטית וע"י תמיכת הציבור, אני מאמין שהיו לו כוונות טובות.
הם ערבים?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה שטויות. נו באמת. הם תמיד היו ותמיד יהיו אויבים שלנו. ואפשר לעשות שלום בלי למסור שטחים ולרצוח אנשים.
איזה שטויות. נו באמת. הם תמיד היו ותמיד יהיו אויבים שלנו. ואפשר לעשות שלום בלי למסור שטחים ולרצוח אנשים.
אנונימי
שואל השאלה:
רבין היה שמאל ואריאל שרון גם לא היה איש ימין.
רבין היה שמאל ואריאל שרון גם לא היה איש ימין.
אנונימי
שואל השאלה:
ולמה קבעת שאני תומך ביבי?
ולמה קבעת שאני תומך ביבי?
אנונימי
לא רבין, סליחה. התכוונתי בתקופה של יצחק שמיר
בהמשך לבוגד-לך תכתוב 'נחשון וקסמן ויצחק רבין' ותשמע את הנאום שלו. זה מנהיג, זה אדם שצריך ללכת בראש.
בתקופה של רבין ואריאל שרון(אנשי ימין)מתו יותר.
וגם נתניהו לחץ לעראפת את היד וחתם איתו על הסכמים
באותו הנושא: