3 תשובות
שואל השאלה:
שיקרתי לה. שיקרתי עליה. עשיתי הכל לא נכון והתנהגתי בצורה לא מכבדת שלא מתאימה לי בשום צורה.
אנונימית
תבקשי כמה פעמים סליחה ואם היא בכלל לא מקבלת תעברי הלאה..
אל תיהיי בטוחה שהסליחה שלך תתקן את האמון ששברת. זה טוב שהודת בפניה והצטערת על זה אבל מפה זו בחירה שלה.
זה עצוב,זה קורה ומפה תקחי שיעור לחיים שאותו מצב לא יחזר על עצמו.