6 תשובות
מנסים להתחיק
כי זוט עם
סתם באמת שאני לא יודעת
זה סתם לא מצחיק ונמאס
בגלל הפשוטע באינסט
אנונימית
כי זא עם ,סתם זה בשביל הקטע אין בזה משמעות מיוחד או משהו
כי משום מה שגיעות חתיב הפך לטרנד
אנונימית