5 תשובות
גם לי יש את זה
תסביר למורה שיש לך חרדה חברתית ו/או שאתה רוצה לעשות את זה לבד
אני לא אוהבת עבודה בקבוצות כי בדרכ רק אני עובדת ורק מעתיקים ממני-_- או שרק עושים צחוקים במקום לעבוד, שזה כיף אבל בואו אני לא רוצה שיעורי בית|:
אין לי חרדה חברתית אבל אני גם לא אוהב לעשות עבודה בקבוצות...אני לא מעוניין ללכת לבית של אנשים ולא מעוניין שיבואו אלי,מעדיף לעשות לבד.
אולי זה קצת לא נעים אבל חלק מהמטרה זה להוציא אותך מאזור הנוחות ולהכיר חברים חדשים
אכן די
המורה שלי חילקה את הכיתה לוועדות ולא רציתי להיות בשום וועדה כי רציתי להיות לבד
וזה היה מוזר כן
_./