התחברות
הרשמה
למה לסרטן(מחלה) קוראים סרטן?
1 בנובמבר 2019, 16:07
סרטן
מחלות
סימפטומים
תסמינים
מנע
תשובה אחת
מכיוון שכאשר גילו את התאים הסרטניים לראשונה הם היו בצורה כזאת של סרטן.
אני לא בטוח אבל אם הם תמיד מגיעים למצב של צורה כזאת.
Ray
באותו הנושא:
חייבת סרט טוב על סרטן או על מחלה אחרת שיהיה דרמתי ממש אפשר?
למה לסרטן המחלה קוראים סרטן כמו החיה?
מרוקאים באמת קוראים לסרטן "המחלה"?
אם המזל שלי סרטן...מה זה אומר על הסיכוי שלי לחלות בסרטן?
האם משהו שחולה סרטן מרגיש שיש לו סרטן בגוף לפני שמגלים לו את המחלה?
לחלות בסרטן השד - מאיזה גיל יש סיכון לקבל את סרטן השד ומהו סרטן צוואר הרחם?
סרטן ותורשה - האם מחלת הסרטן היא תורשתית?
למה קוראים למחלת הסרטן דווקא סרטן?
הגיל האפשרי לחלות בסרטן השד - מאיזה גיל אפשר לקבל סרטן השד ומה התסמונות של זה?
למה קוראים למחלת הסרטן "מחלת הסרטן" ולא "מחלת החזיר" או "מחלת השממית"?
איך מחלת סרטן קורא ?