4 תשובות
ככה זה בגיל ההתבגרות.
ובכללי אנשים עושים טעויות ולא לומדים מהם.
תנסי פשוט ללמוד מזה ולא לחזור על זה פעם שנייה.
שואל השאלה:
זאת כבר הפעם השנייה אני באמת לא יכולה יותר אוף
אנונימית
מזדהה איתך /:
נמאס לי מהשטויות שלי
אנונימית
וואו כלכך מדבר עליי, אני רוצה להפסיק עם הפאדיחות והשטויות אבל זה כבר חלק מהחיים שלי וחיים את החיים פעם 1 כל עוד את שמחה עם השטויות שלך תעשי מה שאת רוצה