3 תשובות
ברור אחי אל תפספס הזדמנות לשבת עם חברים
נשמע נחמד למישהו יותר חברתי ממני.
כן תתחפשו בכל זאת ותעשו את זה, זה לא באמת ישנה למישהו
אני עשיתי בחמישי נגיד והתחפשנו ואנשים עדיין מסתכלים על זה מוזר אבל זה לא מפריע לאף אחד
אני עשיתי בחמישי נגיד והתחפשנו ואנשים עדיין מסתכלים על זה מוזר אבל זה לא מפריע לאף אחד
באותו הנושא: