4 תשובות
תתחילי מלבקש ממי שאחראי בבית הספר שלך על מחוייבות אישית, ואם היא תסכים תסדרי את זה מול הגננת שאצלה את רוצה לעשות את זה
תלכי לגן הקודם שלך, אני עשיתי את זה למשך שלוש שנים כמעט כל יום (עם חברה שלי) ולשאלה, תגידי שאת רוצה לבקר ואז תדברי עם הגננת ותשאלי אותה
תלכי לגננת ותגידי לה שאת צריכה לעשות מחוייבות ותבואי בימי שישי
אני עשיתי אתזה היה סבבה
אנונימית