10 תשובות
מגניב למה לא
אני לובש ורוד לפעמים
שיהיה לו לבריאות
שיעשה מה שהוא רוצה...
אבל כן זה מפריע בעין.
אבל כן זה מפריע בעין.
מקסים
שונאת ורוד אבל כל עוד זה שובר את עניין המגדר אני תומכת בו!!
זה גיי וזה אוקי
חח סתם, השם שלך דרש את זה
בין אם הוא הכי "גברי" או "נשי" שיש כל עוד הצבע יפה לו למי אכפת העיקר שיש לו טעם בבגדים
חח סתם, השם שלך דרש את זה
בין אם הוא הכי "גברי" או "נשי" שיש כל עוד הצבע יפה לו למי אכפת העיקר שיש לו טעם בבגדים
רגיל כזה לא שונה מבן שלובש כל צבע
סבבה
שילבש מה שבא לו בלי לשים ז
באותו הנושא: