4 תשובות
שואל השאלה:
הכל תקין אצלי. הייתי אצל רופא שיניים לא מזמן. איו דלקת והשיניים מצוחצחות טוב
הכל תקין אצלי. הייתי אצל רופא שיניים לא מזמן. איו דלקת והשיניים מצוחצחות טוב
אנונימית
אכלת יותר מידי חמצוצים..
נ.ב. אפשר פרח?
נ.ב. אפשר פרח?
נודר קרה לי השבוע.. את אוכלת יותר מידי חמצוצים...
תצחצחי שיניים, כנראה יש לך בעית חניכיים
באותו הנושא: