התחברות
הרשמה
במה יש יותר בירה בפחית או בקבוק
2 בנובמבר 2019, 22:17
שתייה
בירה
תשובה אחת
בפחית יש 500 מ"ל ובקבוק 350 פלוס מינוס אם אני לא טועה.
F
Food Monster
באותו הנושא:
איך אומרים באנגלית בקבוק פחית או פחית בקבוק? או בכללי פחית?
מצאתי פתרון לעשות כמה שקלים ללכת לים לקחת עגלה למלא אותה בקבוקים של פחיות בירות וכו
מה אתם מעדיפים קולה בפחית או בבקבוק?
מה יותר טעים בירה בפחית או בקבוק? מה הבדל?
מה יותר מזיק בקבוק קולה קטן או פחית אקסל?
אם שותים יותר מבקבוק בירה אחד נניח שני בקבוקים זה משכר?
אם אני שותה בקבוק בירה בלי להפסיק זה ימסטל אותי יותר?
לפני כמה ימים שתיתי בפעם הרא'ונה בקבוק בירה ועכשיו אני הולכת לשתות בקבוק שמפניה 10.5%.
שתיתי היום פחית קולה + בקבוק זכוכית קולה + מיץ תפוזים (ממקדונלד'ס). זה בסדר לשתות עכשיו בירה גולדסטאר 330 מ"ל?
מקבלים פיקדון רק על בקבוקי זכוכית או גם פחיות או בקבוקי פלסטיק?
קלוריות במשקאות - מישהו יודע איך בפחית משקה האנרגיה של XL יש 47 קלוריות, ובפחית בירה שחורה יש כ-100 קלוריות?