התחברות הרשמה

היי אני יוצאת השבוע לגיחה ואני במוות קישוט למישהו יש רעיונות לאיך לקשט את המחנה? הנושא שחנו הוא מלך האריות

3 בנובמבר 2019, 19:27
קישוטיםגיחהטיול    
2 תשובות
אוקיי להגיד תאמת
בגיחה לא מקשטים הכי קרוב לקישוט לוקחים חתיכת בד גדולה תציירי את סימבה ותכתבי מלך האריות
אנונימית
את במקיף ט' במקרה ?
אנונימית
באותו הנושא:
יוצאת פעם ראשונה לגיחה מה לקחת?
כל פעם שאני יוצאת החוצה אנשים מסתכלים על הצלב שלי עם מבט של מוות
אם אני לא יודעת להרכיב אוהל ואני יוצאת לגיחה יעזרו לי להרכיב אותו?
אני יוצאת לגיחה מחר ישלכם טיפים?
אני הולכת השבוע לגיחה ו....
למי יש גיחה השבוע ?
באיזה כיתות יוצאים לגיחה?
יש לי גיחה עוד שבועיים בערך ואני לא רוצה לבוא
מחר כל השכבה שלי יוצאת לסרט והסרט משעמם מוות ואין לי כוח ללכת, מה לעשות?
אני יוצאת לגיחה ואני לא רוצה שיהיה חושך באוהל מה אפשר לעשות?
הכיתה שלי יוצאת לגיחה ואני בין האחראים לקישוט יש לכם אולי רעיונות לקישוט המחנה.