6 תשובות
תסבירי לה שכואב לך ושלא תהיה מרוכזת בגלל זה,אני בטוחה שהיא תבין אותך.
תקחי כדור, אם את ממש ממש לא מרגישה טוב אז תסבירי לה שאת פשוט לא מסוגלת.
תחכי למחר ותראי אם עדיין כואב לך הראש. אם הוא כואב ברמה שאת ממש לא מסוגלת ללכת לבית הספר תגידי לאמא שלך.
תנסי להסביר לה שממש כואב לך ושאם תבואי לבית ספר זה סתם יכאב יותר ולא יתן לך להתרכז
תנסי להיראות חולה כבר מעכשיו ותשתי תה תהיי עם שמיכה ותנסי לבכות בשירותים ואז תאי אליה ותגידי לה שממש כואב לך הראש ואת מרגישה מסוחררת ובא לך להקיא.
לפני כל זה תגידי לה שאת לא יכולה ללכת לבית ספר כי מסתחרר לך הראש ובבית ספר זה יהיה יותר גרוע כי כולם רועשים ותגידי לה שאת תשלימי את כל החומר.
יש מצב שמחר יעבור לך. אם לא אז קחי בבוקר (אחרי ארוחה כמובן)