6 תשובות
כן זנ בסדר
עדיף לחכות
את יכולה לחכות אבל אל תחכי יותר מדי זמן בדרך כלל בדואר שומרים על חבילות שבועיים
אנונימית
שואל השאלה:
ואם זה מגיע לקיוסק?
ואם זה מגיע לקיוסק?
אנונימית
אנונימית צודקת
יש זמן מסויים(אני חושב שזה כמה ימים ולא שבועיים) שאם החבילה לא נלקחה אז היא נשלחת חזרה לשולח
באותו הנושא: