11 תשובות
לא לחיות בכלל, בלי קשר לנתון השני
כמה שמן
אבל אם אני אשכרה יכול לחיות רגיל
אז מעדיף ליהיות שמן
אבל אם אני אשכרה יכול לחיות רגיל
אז מעדיף ליהיות שמן
לא לחיות
ברור
טוב מבחינתי זה ברור..
ברור
טוב מבחינתי זה ברור..
אנונימית
לא
תלוי עד כמה שמן
בטח שלחיות
שואל השאלה:
שמן ברמה שאתה מרגיש שקשה לך לעשות פעולות שלאחרים מובנות מאליהן, שאתה מזיע פי 2 מכולם ומתנשף פי 2 מכולם. אתה מרגיש שאתה נלחם באוכל כל החיים ולא מצליח, אתה מת מקנאה כשאתה רואה אחרים ולא יכול לסבול את הגוף שלך. אתה נלחם על להשתנות אבל במשך שנים פשוט נכשל פעם אחר פעם- כאילו זו משימה שלא נועדה שיעברו אותה.
שמן ברמה שאתה מרגיש שקשה לך לעשות פעולות שלאחרים מובנות מאליהן, שאתה מזיע פי 2 מכולם ומתנשף פי 2 מכולם. אתה מרגיש שאתה נלחם באוכל כל החיים ולא מצליח, אתה מת מקנאה כשאתה רואה אחרים ולא יכול לסבול את הגוף שלך. אתה נלחם על להשתנות אבל במשך שנים פשוט נכשל פעם אחר פעם- כאילו זו משימה שלא נועדה שיעברו אותה.
להיות בן אדם שמן
אם זה ממש מוגזם אז למות
יש לי חברה כזאת שיש לה מחלה היא לא יכולה להרזות והיא ממש שמנה והיא דווקא ממש סבבה היא גם למדה לאהוב את עצמה וזה מדהים לראות את זה.. אז אני מעדיפה לחיות.
שמן, למרות שהחיים שלי יהיו חרא, אין לי אומץ לקחת לעצמי את החיים.
באותו הנושא: