5 תשובות
יש לי מסרק דפני שהוא בעצם מסרק חשמלי, הוא עושה חצי עבודה הוא לא מחליק את השיער רק מסדר טיפה
יש לי אותו.
הוא טוב אבל לדעתי הוא או לתיקונים של פן וזה או לבנות עם שיער יחסית חלק או גלי.
אם יש לך ממש תלתלים לא הייתי בונה עליו.
הוא טוב אבל לדעתי הוא או לתיקונים של פן וזה או לבנות עם שיער יחסית חלק או גלי.
אם יש לך ממש תלתלים לא הייתי בונה עליו.
היה לי אותו לפני שעשיתי החלקה והוא היה לי ממש טוב, ממליצה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי שיער גלי אבל זה יעשה לי שיער חלק כמו מחליק חלק ממש
יש לי שיער גלי אבל זה יעשה לי שיער חלק כמו מחליק חלק ממש
יכולה להיות שפחות, קצת יותר טבעי
אנונימית