4 תשובות
אין כינוי, התחלנו כחברעם טובים, יותר מדי זמן בשביל להתחיל בכינויים דביקים, חוץ מזה ששנינו לא ממש בקטע של שמות חיבה דביקים
דנדי
מושי
מושמוש
אין לי חבר אבל שהיה לי הייתי קוראת לו תותי 0-0
אנונימית
אין לי חבר