6 תשובות
כי הם מניפולטיביים.
שואל השאלה:
זה לא פייר שיש להם חברים הכי טובים ולי אין.. למה? למה אין צדק?
אנונימית
אם את רוצה חברים חפשי כאלה, אל תחפשי מה קורה אצל אחרים.
"הדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר".
שואל השאלה:
אני לא מוצאת. אני גם לא מבינה איך אנשים רוצים להסתובב עם כאלה אנשים
אנונימית
כי הם מראים להם את הצד הטוב שלהם.
כי יש אנשים שלא שמים לב לזה
~v~