9 תשובות
מה.
חחח ועוד ח הוא נדיר
אני מתה למה רשע זה די מצחיק דווקא
זה קצת חסר טאקט
אבל משעשע
אם אני הייתי במקומו או במקום הילדה הייתי ממש מובכת
בוכה זה ממש רע
חחח אני מתה

לא מרושע בכלל xdxdxd
דיי קשה לי
הוא לא רשע הוא ניסה פשוט להצחיק
לא נראה לי שזה רע..
ממש לא מרושע להפך יש לך אחלה מורה