14 תשובות
אפשר לחתוך אותו קטן ולשים אותו ביוגורט, או לאכול אותו עם פרי רך כמו בננה או מנגו
לשתות קצת מים, להניח את הכדור עם האצבע עמוק בתוך הפה ולשתות עוד.
בהצלחה!! רפואה שלמה..
בהצלחה!! רפואה שלמה..
תבלעי עם מים
שימי את הכדור מתחת ללשון ותבלעי אותו כאילו זה רוק , בלי לחשוב שיש לך משהו בפה
אנונימית
אפשר עם קוטג
זה עוזר
זה עוזר
אפשר גם לבלוע אותו עם בקבוק מים במקום עם כוס, לוחצים על הבקבוק כדי שהמים ישטפו את הפה וככה יותר קל לבלוע... בהצלחה!
אני בדרך כלל שמה את הכדור מתחת ללשון ואז שותה מים ובולעת אותו איתם
השיטה שלי זה קודם לשתות שלוק אז להכניס את הכדור לשים מעט מים בפה ואז להטות את הראש לאחור .
אחרי שאני מטה את הראש לאחור אני מנסה עם הלשון להפיל את הכדור למטה (אחרי החלק של אמצע הלשון) ואז בולע .
בכללי גם לי היתה בעיה לבלוע כדורים ובשיטה הזאת לא היתי יכול לבלום את הכדור עם הלשון
אחרי שאני מטה את הראש לאחור אני מנסה עם הלשון להפיל את הכדור למטה (אחרי החלק של אמצע הלשון) ואז בולע .
בכללי גם לי היתה בעיה לבלוע כדורים ובשיטה הזאת לא היתי יכול לבלום את הכדור עם הלשון
עם אוכל ומים ביחד
שימי ממש על הלשון ותזכרי: את לא יכולה להיחנק מהכדור
או שתרסקי ושימי בשתיה
תנסי אולי לחתוך לחצי אם מותר (כתוב בעלון) ולבלוע עם כוס מים
את יכולה לגרוס אותו ולשתות אותו עם המים
אני בולע אותם עם תה חם
באותו הנושא: