6 תשובות
היה לי גם הרבה זמן חרדות מללכת לבד ברחוב במיוחד בלילה.. מרוב סיפורים ששמעתי ומקרים שקרו
עצוב שזה ככה
עצוב שזה ככה
אנונימית
אני יותר מפחדת ממישהו מסויים שמטריד אותי
אנונימית
ברור שאם אני אלך בלילה לבד בחשוך יש את הפחד, אבל אל.. את סתם תחיי בפחד, תנסי לא לישוב על זה יותר מידי ולא לחשוד יותר מידי.. לכי עם חברים ולא בשעות מאוחרות
ברור, גם חוויתי יותר מדי הטרדות והוטרדתי כשהייתי לבד ואני לגמרי נמנעת ממצבים כאלה, היום אני כבר לא מסכימה ללכת לבד בשעות מסויימות
כי החיים חרא
נמאס לי מזה שקל לנצל בנות כי הם כביכול " חלשות" ... תמיד שומעים על מקרי אונס .. זה משגע אותי .היום שמעתי על מקרה של ילדה בת 7 .. זה לא מרגיז אתכם שהגברים מנצלים כביכול את החולשה הפיזית שלנו בשביל לספק לעצמם את ההנאה המינית. . והם עוד עושים את זה על חשבוננו ... זה שהבן אדם נהנה לרגע בלזי** בחורה או ילדה קטנה , הרגע ההנאתי הזה שגורם לו לסיפוק מבחינתי נקרא רצח ...הוא נהנה לרגע אבל הורס חיים שלמים ברגע גם לאותו קורבן . זה הופך לסוג של צלקת שלא נמחקת לעולם.. את תגידו אנסים .. האם הרגע ההנאתי הזה שאתם סוחטים מנערות חסרות ישע .. האם זה גורם לך אושר ?? אתם מרוצים מכך שאתם הורסים חיים שלמים ?? שאתם מורידים את כל השמחת החיים של הבן אדם ? אה ?
באותו הנושא: