4 תשובות
11 הרגיל.
אני לא חושבת שיש כזה הבדל כ ל כ ך גדול בין שניהם, זה סתם יהיה בזבוז כסף.
לדעתי עדיף 11
אני לא חושבת שיש כזה הבדל כ ל כ ך גדול בין שניהם, זה סתם יהיה בזבוז כסף.
לדעתי עדיף 11
פרו מקס יותר טוב אבל זה תלוי בתקציב שלך, תתחשבי קצת בארנק את יודעת
אם את יכולה קני פרומקס
רגיל חבל על הכסף
באותו הנושא: