11 תשובות
אויש אל תחשבי על זה
תחשבי על הבן אדם בתור בן אדם
זה לא חייב להיות ככה, לגמרי רק שתרגישי בנוח. זה מישהו שאת אמורה לחיות איתו ולהקים איתו משפחה. כשתכירי את המישהו הזה גם אם זה דרך שידוכים אני בטוחה שתרגישי אחרת
אנונימית
רק שתרגישי מוכנה ובנוח !
שואל השאלה:
חיב בלילה הראשון לעשות אתזה? ואם רוצים לחכות קצת עם הריון וזה.. עדין עושים על ההתחלה?
סורי לאדעת איך זה הולך
אנונימית
תלוי אם את טהורה
יש הדרכת כלות שמסבירים לך הכל אחרי הארוסין
תקשיבי יש הדרכה אל דאגה וחוצמזה לא נכנסים להריון בחיים מפעם ראשונה . זה אולי לחץ והסוד בשביל שיהיה כיף ולא בלחץ זה משחק מקדים. ולשחרר את הלחץ
אל תדאגי..יש הדרכה מסודרת לכלות..כמו שיש הדרכה לגברים..בעיקרון עדיף בליל החתונה אבל זה לא מחייב בכלל..אפשר לקחת את הזמן ולהיפתח יותר וזה..בהצלחה!:)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה^
אבל מה שתמוה לי זה שהרבה כותבים שלא יהיה טראומה ושזה כואב..
והרבה כותבים גם שזה כיף.. אז למה שיהיה לי טראומה אם זה כיף?
אנונימית
בטח שזה כיף, למה שלא יכתבו לך? למעשה סקס הוא הכיף הכי גדול שאנחנו יכולים ליצור בעצמנו בחינם. ולמה זה בחינם? כי זה לא תלוי באף אחד אחר, רק בזוג עצמו. ושני בני הזוג משתמשים בגוף שלהם. הגוף שלנו הוא לא חפץ דומם, ודברים דומים יכולים ליצור בנו תחושות שונות. הרי אם תיכנסי הביתה, ואמא שלך תבוא ותחבק אותך, זה ירגיש לך נעים, מלא באהבה ודאגה אמהית. אבל אם תיכנסי למוסד ציבורי וזר ייגש ויחבק אותך, התחושה תהיה קריפית. יש מכלול שלם של רגשות, שהזר ואמא שלך נמצאים בתוכו, ולא כל אחד יגרום לך אותה הנאה באותה פעולה. בשביל להינות מחיבוק פיזי, ייתכן וצריך רגש למחבק, רצון בחיבוק, היכרות מוקדמת שבעקבותה המחבק יודע באיזו עוצמה לחבק, למשך כמה זמן, ובאילו מקומות בגוף לגעת כשהוא מחבק. אחרת התחושה עלולה להיות לא נעימה. האנלוגיה מובנת, וסקס הוא הרבה יותר פיזי מחיבוק, כלומר ההשפעה הנפשית חזקה יותר - לטוב ולרע.
שואל השאלה:
סליחה על השאלה אבל נהוג אצל החרדים שהבת מוציאה את כל השיערות למטה? או שבכלל לא רואים..?
אנונימית
לא דתי חזק, בטח לא חרדי, ועדיין אענה בצורה ברורה - אין שום חובה שתעשי בגופך משהו שאינך מעוניינת בו. להתחתן משידוך זה עניין אחד, לא מתערב לך באורח החיים, תחיי איך שנראה לך לנכון. אבל פתיחות בין בני זוג מגיעה כשהיא מגיעה ולא כי הייתה חתונה בתאריך מסוים. סקס זה אחלה, אבל רק אם באמת מעוניינים בו. וכן, יהיו אלו שיגידו לך שזו מצווה, ולי שאין לי זכות להתערב. בסדר, שיגידו, אני רק אמליץ לך אם כך לבדוק האם ישנה עוד איזו מצווה שאת לא מקיימת. מניח שנמצא כזאת, השמועה אומרת שאף אחד לא מושלם. אז קודם תתמודדי איתה ואח"כ עם המצווה שעלולה לגרום לך טראומה, אם תקיימי אותה מוקדם מדי.