13 תשובות
יועצת בית ספר?
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי מחוסר ברירה אבל זה לא עזר והיא בחופשת לידה עכשיו
אנונימית
בחיים שלך אל תלכי ליועצת בית ספר זה חרא דבר .. פשוט תעשי דברים שאת אוהבת .. תעיפי מהחיים שלך אנשים שעושים לך רע ..
אני בדיכאון כל הזמן, זה משהו נורא.
אני מוצא שהפעמים היחידות שבהם אני יוצא מזה ונהיה מאושר לכמה ימים (עד הגל הבא) זה אחרי שאני יוצא עם חברים שאני אוהב.
אז תצאי ודברי הרבה עם חברות, לא על מה שאת מרגישה בהכרח, כי הם ירגישו חסרי אונים ואין באמת משהו שהם יכולים לעשות לא משנה כמה הם אוהבים אותך.
תצאי עם חברות, תתרכזי בדברים שאת אוהבת. תשקיעי בדברים שעושים אותך גאה בעצמך.
שואל השאלה:
יש לי חרדה חברתית, לצאת מהבית זה כמו להיכנס לגיהנום מבחירה

משהו שגרם לי להיות שמחה זה בעיקר זוגיות אבל עכשיו גם בזה המצב ממש לא טוב, שזה רק מוסיף, החברים שלי הולכים מבחירה אז אין לי את מי להעיף מהחיים כל מקרה
אנונימית
זה מאד מוזר, אני גם מרגיש חרדה ענקית לפעמים, אבל לפעמים לא.
אני מאמין שזה תלוי כמה את מאושרת בזה הרגע. אני לדוגמא די סבבה כרגע ולכן אפילו אם יציעו לי ללכת למסיבה ככה פתאום עם אנשים שאני לא מכיר יש מצב שאני אסכים.
בכל מקרה אני מנסה לומר שזה משתנה ושזה יעבור כשתהי מאושרת, את רק צריכה למצוא לעצמך דרך להיות מאושרת קצת, זוגיות זה בהחלט אופציה, חברות עדיף.
שמעי שירים ותרקדי לבד זה ישמח אותך כלכך אין לך מושג
אל תרקדי כמו הגוקר אבל
מתה
תעשי משהו טוב בשביל עצמך שיעודד אותך יותר
שואל השאלה:
^^^^^נכון שזה לא נתקע על מצב רוח, אבל רוב הזמן ככה וזה יכול להימשך המון המון זמן, כי יש תקופות יותר קיצוניות ויש פחות.. עם הזמן זה מחמיר וכרגע אני בתקופה נוראית אבל זה לא משנה את החרדה חברתית או כל חרדה אחרת לא משנה באיזו תקופה
אנונימית
אולי תנסי לעשות משהו שיעזור לך להתמודד עם זה
תלכי לפסיכולוג זה משחרר