5 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי שליפים על חלק אבל אין לי איפה לדחוף את השאר
אנונימית
לשנן.
הדרך הכי טובה לדעתי
תנסי לשנן את העמודים ולהסביר לעצמך כל הזמן מה קורה בכל עמוד.
נטו לשנן ולשנן... ברור שתשכחי קצת אבל ככול שתלמדי יותר כך גם תזכרי כמה שיותר, בהצלחה רבה:d
פשוט לעשות שליפים
לקרוא בקול
למרקר דברים חשובים
להסביר לחברה , זה ממש עוזר
באותו הנושא: