8 תשובות
אני מתה גאוני
כן כל כך אל תשכח לעדכן מה קרה
לא יודעת למה אתם מתלהבים מזה זה נראה לי ילדותי וטיפשי
אם כבר תהי מקורית
כן תעדכן אותנו מה היה
אתה משועמם רצח אה
שואל השאלה:
אוקי מחר התכנית בשעה 8:50 יוצאת לפועל
ילדותי, טיפשי, לא מכבד בשיט כל אדם שנרצח בפיגוע בהשמעת האללה וואכבר הזה ששווה לזין שאין לי
אל תעשה את זה.
למה אתה רוצה לעשות את זה לא הבנתי?
וגם אתה מתכנן לבקש מהמורים? הם די יראו אותך לא? אם זה בלי אישור למה שהם יתנו