15 תשובות
שואל השאלה:
יואו תרגיעו והתגובה הראשונה ממש לא מצחיקהה
יואו תרגיעו והתגובה הראשונה ממש לא מצחיקהה
אנונימית
שואל השאלה:
אנירוצה משהו מכבדד
אנירוצה משהו מכבדד
אנונימית
שואל השאלה:
הבנדם לא מעלה סטורי
הבנדם לא מעלה סטורי
אנונימית
שואל השאלה:
תורידו תסטורי מהפרק
תורידו תסטורי מהפרק
אנונימית
להגיב על סטורי ולמשוך שיחה, תמיד עובד
תאמת בחיים לא התחלתי עם מישהו באינסטגרם אבל ניראלי היי או כביכול בטעות תשלחי לו משהו ואז תנסי ליצור שיחה
אה אז לשלוח לו "היי" פשוט.
שואל השאלה:
אם אני מתחילה אני תוקפת , עד הסוף חחח לא רומזת ולא בקטנה.. אם כבר אז כבר
פשוט איך לכתוב לו בהתחלה
אם אני מתחילה אני תוקפת , עד הסוף חחח לא רומזת ולא בקטנה.. אם כבר אז כבר
פשוט איך לכתוב לו בהתחלה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי בעיה לכתוב לו שאני חושבת שהוא חמוד , אני ישירה ואין לי אגו או משו
אין לי בעיה לכתוב לו שאני חושבת שהוא חמוד , אני ישירה ואין לי אגו או משו
אנונימית
אז סבבה כתבי לו
בהצלחה תעדכני דרך אגב מה ענה
בהצלחה תעדכני דרך אגב מה ענה
שואל השאלה:
אעאעא אני מתרגשת
אעאעא אני מתרגשת
אנונימית
שואל השאלה:
החלטתי שאני לא צריכה לבחור בנים רק מאלו שמתחילים איתי, אני יכולה לבחור מכל העולם מי שבאלי ולהתחיל איתו
עשיתי סוויץ פתאום והחשיבה הזו ממש מהנה חייבת לאמר.
החלטתי שאני לא צריכה לבחור בנים רק מאלו שמתחילים איתי, אני יכולה לבחור מכל העולם מי שבאלי ולהתחיל איתו
עשיתי סוויץ פתאום והחשיבה הזו ממש מהנה חייבת לאמר.
אנונימית
שואל השאלה:
אני ירשום לו מחר היום כבר מאוחר לזה ולא מכבד כזה
אני ירשום לו מחר היום כבר מאוחר לזה ולא מכבד כזה
אנונימית
"היי
בא לפה הרבה? ;)"
סתם לא, לכתוב לו היי מה קורה ולהתחיל לדבר..
בא לפה הרבה? ;)"
סתם לא, לכתוב לו היי מה קורה ולהתחיל לדבר..
אנונימית
ריפליי על סטורי