5 תשובות
לפי איך שאת מרגישה, אל תעני את עצמך את מרגישה כאבי בטן?
ID4
הביתה.. תני לעצמך לנוח
תרגישי טוב!
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם! :)
אנונימית
אם את יכולה למשוך עד למגמה עדיף..
אם את ממש לא מרגישה טוב ומרגישה לא נוח בכלל שהקאת עדיף לך לחתוך..כי גם ככה לא תהיי קשובה בשיעור
תלכי הביתה, בריאות מעל הכל