9 תשובות
אני אוהבת
שם יפה לחצי מחברים שלי בבני עקיבא קוראים ככה
שם לא יפה
נצח יהודה גדוד 97
אחלה שם
אנונימי
זה השם של בן דודה שלי הוא בן 4 :) אז אני דיי משוחדת חח לדעתי הוא יפה
שזה שם משעמעם ונורמלי כמו כל שאר השמות
אין על כפיר, החטיבה הכי טובה ללוחמה, כל השאר זה חרטא.
90 זה הסיירת
אנונימי
שם ממש יפה
זה השם של אבא שלי חחח:)