13 תשובות
מה הכוונה הצבא פוחד עלי?
אז תעשי שנה אחת ואם שואלים אותך תמציאי איזה תירוץ
אז תעשי שנה אחת ואם שואלים אותך תמציאי איזה תירוץ
שואל השאלה:
אבל מה להגיד???
אבל מה להגיד???
אנונימית
ברוב המקומות לא צריך להתחייב לשנתיים. ובסופו של דבר גם באלה שכן- לא ממש יכולים להכריח אותך להשאר... פשוט לא תקבלי הטבות בסוף שנה אחת.
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש שם מלא ששנה ב
כן יש שם מלא ששנה ב
אנונימית
זה נגיוני לעשות שרות לאומי שנה אחת לכי על זה
איפה את עושה שרות לאומי
שואל השאלה:
אני עושה כנראה בספריות של בתי ספר
אני עושה כנראה בספריות של בתי ספר
אנונימית
איפה את עושה שרות
שואל השאלה:
אני עושה כנראה בספריות של בתי ספר
אני עושה כנראה בספריות של בתי ספר
אנונימית
תקשיבי אחותי הגדולה עשתה שרות שנה אחת והכול בסדר אז לכי על זה אל תפחדי
בספריה. יפה
שואל השאלה:
אבל אם יכריחו??? כי יש שם גם שנה ב' ואני לא יודעת אם הכריחו אותם או לא
אבל אם יכריחו??? כי יש שם גם שנה ב' ואני לא יודעת אם הכריחו אותם או לא
אנונימית
אם את מדברת על העמותה אז הם לא יכולים להכריח אותך לעשות שנתיים
אני גם עשיתי שירות לאומי שנה אחת
ולא הכריחו אותי לעשות עוד שנה
ותגידי שיש לך תוכניות לעתיד (לימודים וכו')
ואת לא רוצה לדחות בעוד שנה
עריכה:
יכולים להציע לך ולנסות *לשכנע* אבל ממש לא להכריח
אני גם עשיתי שירות לאומי שנה אחת
ולא הכריחו אותי לעשות עוד שנה
ותגידי שיש לך תוכניות לעתיד (לימודים וכו')
ואת לא רוצה לדחות בעוד שנה
עריכה:
יכולים להציע לך ולנסות *לשכנע* אבל ממש לא להכריח
באותו הנושא: